Известие

Collapse
No announcement yet.

Мнения, впечатления, наблюдения за 147/156/GT относно обяви в сайтове.

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първоначално публикувано от dhtj Покажи съобщение

    Изобщо не му обръщам внимание вече.
    Даа имам пет коли в момента, два дизела и три бензин и мога да ги карам по колкото си искам и когато си искам.
    И да правя всякакви сравнения. Голям кеф. Не да карам един таралясник за 2000 лв. и да се правя на голям разбирач, чак и съвети да давам, без да имам такава кола и без да съм карал- като вас например.
    И какво признание в автомобилен форум, където хората дори не могат да пишат правилно, това е смешно и ме развеселява много, много сте елементарни.
    Нормално е човек да дава съвети когато има солидни статистически наблюдения, иначе заблуждава тези които са потърсили помощ. При вас няма такива наблюдения.
    Не всички, които се скитат, са изгубени.

    Comment


    • Първоначално публикувано от dhtj Покажи съобщение

      1.9жтд 16в е около 35-40 на първа, 65 на втора, 100 на трета, 150 на четвърта, 190 на пета, има и шеста...
      Да, скоростите на дизела са къси, ама 16-клапаново JTD (както и 8v 115) на 2-ра си чуква почти 80, на 3-та спокойно отива до 120. Друг е въпросът, че не е желателно печката да влиза в такива обороти.

      Но честно казано дори и да караш на 2-ра с 40 по светофарите, разходът градско пак е нисък и не може да се сравнява с бензина, освен ако не е с газ.
      Alfa Romeo 156 1.9 JTD 115 hp
      GOLF MK3 1.9 TDI 110HP + remap (140 hp)

      Comment


      • Като човек, който е имал 1.6ТС в много добро състояние и 1.9джтд 16в с турбина от 2.4 20в, смея да твърдя, че 1.9 ми доставя в пъти по-голямо удоволствие в града и извън него. Може би много зависи и от стила на шофиране. Обикновено карам доста спокойно, но на моменти прещраквам 1.6 беше доста по-мудна на старта, не знам какъв звук сте харесвали на ТС, защото след 4500оборота имах чувството, че двигателя реве, за да го отпусна, а на ДЖТД-то като чуя "ССССС" ми пълни душата. Поддържане на скорост от 140-150км/ч за ТС не беше трудност, но определено товареше двигателя. ДЖТД-то поддържа 140-150км/ч без да го газя мн. При тази скорост, разликата в разхода за 100км е с космически резмери. Ще вметна, че много трудно се разделих с тази кола, която беше с 1.6, но всичко се преживява.

        Comment


        • Стоков дизел върви хубаво до 4000, чипосан върви хубаво до 4500 и му няма нищо, стига с тия митове, че се карал до 3000 оборота. Разхода на масло на редовен дизел е никакъв или 100тина мл дори с постоянно юркане, като моя мотор е на 250-300 000+.. на 6 степенната скоростна кутия предавките са кажи речи през 40 км. На 3та е с 120 при 4500 оборота, на 4та е с 160, на 5та с 200, на 6та с 240.
          Alfa Romeo GT 1.9 16V JTD
          Lancia Musa 1.4i 16V Automatic
          Alfa Romeo 145 1.3 8V Boxer

          Comment


          • За разхода на масло недей така, щото едно време бравото jtd 105 не гореше грам масло, ама софия-пловдив със 180 изпука половин кило.
            Маслото върви според карането при JTDта.

            Comment


            • Първоначално публикувано от Read Покажи съобщение
              За разхода на масло недей така, щото едно време бравото jtd 105 не гореше грам масло, ама софия-пловдив със 180 изпука половин кило.
              Маслото върви според карането при JTDта.
              Като са скапани върви, на моето защо не върви, за 15-20 000 км пада около мм- два на щеката. Бензиновият двигател също не губи масло, карам ги само с 10/40.
              Когато двигателят е все още добър и не се издевателства над него разхода е в конструктивните рамки.
              Когато караш само градско в маслото навлиза гориво и конденз и нивото е измамно високо, идеш ли на магистралата конденза и горивото изчезват и изненада- маслото ми го няма
              Не всички, които се скитат, са изгубени.

              Comment


              • Първоначално публикувано от italfen Покажи съобщение
                Аз споделям мнението, което написа dhtj.



                Ти с толкова много опит не е ясно как не ги различаваш като се качваш от едната на другата...

                @simval

                Добре ги избираш, аот тези, които си постнал само 2-рата обява не ми изглежда добра... Избери дизела, по-добрият вариант е според мен. Преди да избереш твоята си, разгледай няколко коли за да събереш общо впечатление от ходова част, работа мотор и интериор/екстериор, за да можеш да избереш най-запазеният екземпляр!
                Успех!
                A защо според теб дизелът е по-добрият вариант? Двигателят ли е по-здрав, по-евтин за поддръжка, по-малък разход или пък карането на дизелов носи по-голямо удоволствие...?

                Интересно ми е какви са причините...

                Comment


                • Първоначално публикувано от Read Покажи съобщение
                  За разхода на масло недей така, щото едно време бравото jtd 105 не гореше грам масло, ама софия-пловдив със 180 изпука половин кило.
                  Маслото върви според карането при JTDта.
                  Извинявай, но няколко пъти съм ходил към Пловдив и от София натам съм поддържал 170-180 където е било възможно, да не кажа, че сега на миналата година на феста карах зад някво ново БМВ 5ца и бях обърнал стрелките наобратно за няколко километра. Не въртя много километри с колата в годината, но доста често е към червеното на обортомера, да не говорим пък колко пъти е влизала в прекъсвачи на 5300-5400 оборота, не помня колко бяха. Разход на масло имаше 100-200 мл, а преди 2 седмици го смених. Имай напредвид, че мойта кола се кара на много къси отсечки и постоянно е студена едва ли не. Няма смисъл да си чешем езиците, просто искам да ти кажа, че като всичко е редовно разхода е никакъв.

                  @simval Имал съм и бензин и в момента имам и дизел. ТС-а не ми харесва как работеше на газ, постоянно все нещо му имаше. Попринцип и самата кола беше на малко километри, но прости мангали я бяха съсипали. Повечето ТС-ове раждат по магистралата при постоянно натискане. Като цяло дизела е по-здрав от бензина, но така и не можах да разбера ТС-а как точно работи. Някои хора го карат леко, коткат го колкото да се возят и той вземе, че роди. Някои го юркат постоянно, държат го в прекъсвачи, кво ли го не правят и не се чупи, а сменят на година само биелни лагери от много зор. Не мога да си обясня, явно нещата опират до предните собственици и до маслото, което е ползвано и оттам колко са се износили нещата по мотора. Ферариста с неговите две ТС-ки е навъртял 400 000 км, ако не се лъжа.. Всичко е на късмет.. И дизел може да купиш и да си го отправиш и бензин може да вземеш и да роди след 3 месеца. Читав спарк работи като мушица и въобще не се усеща нищо, много готино работи. Не случих на бензинова алфа, затова пък случих на дизелова. Алфа 147 1.6 105 коня е много по-евтин бензин за поддръжка като цяло и няма проблема с клатенето на обороти, които е обичаен за повечето спаркове, защото Италфен каза, че е с ново ЕКУ. За градска кола бих казал, че е екстра.
                  Last edited by ScuderiaItalia; d.m.y г., 07:50.
                  Alfa Romeo GT 1.9 16V JTD
                  Lancia Musa 1.4i 16V Automatic
                  Alfa Romeo 145 1.3 8V Boxer

                  Comment


                  • Първоначално публикувано от simval Покажи съобщение
                    A защо според теб дизелът е по-добрият вариант? Двигателят ли е по-здрав, по-евтин за поддръжка, по-малък разход или пък карането на дизелов носи по-голямо удоволствие...?

                    Интересно ми е какви са причините...
                    В интерес на истината никога не съм имал jtd, докато съм сменил 7 спарка.

                    От това което съм чел и събирал впечатления, мисля, че е по-добрият мотор заради ниската консумация на гориво и голямата еластичност която притежава. При правилна поддръжка има огромен ресурс >500 000км, което при Twin Spark много рядко се случва.

                    От към поддръжка също мисля, че е по-добрият вариант, ако приемем факта, че и двата автомобила са на един и същ километраж - защото много по-лесно е да намериш запазен туин спарк на малко километри от колкото такъв дизел.

                    Повечето внесени тук са 300-400+ хил. км и е нормално като смениш маховик, дюзи, ремонтираш турбо да ти се струва, че е по-скъп за поддръжка от колкото бензиновият вариант

                    Фен съм на бензиновите двигатели и смея да твърдя, че удоволствието от шофирането при тях е по-голямо заради това, че имат по-голям оборотен диапазон и звучат много добре.

                    От друга страна са доста по-леки и това се отразява доста на предния мост - от една страна окачването по-бавно амортизира, от друга колата се управлява и седи на пътя много по-добре.

                    След като продадох ГТ-то 3.2 се качих на 147 1.6 - твърдо заставам зад думите си, че 147цата се управлява и стои много по-добре в завои от ГТ с тежкия 6-так отпред. Заради по-ниското си тегло също спира много добре, може би една идея по-слаби спирачки има от 4 буталното брембо.

                    Естествено не казвам, че 147 1.6 е по-добрата кола от ГТ 3.2, но като при всички си имат плюсове и недостатъци. V6-така като запее и го чуеш си готов да забравиш всички други минуси
                    Now: 156 2.5 V6 24V
                    Ex: 147 Ti, GT V6, 147 1.6, 145QV, 155 TS, Gtv Cup pack, 75 1.6 I.E.

                    Comment


                    • Добре,
                      Благодаря ви за помощта

                      Comment


                      • Здравейте,
                        В момента си търся Алфа 147 и по специално Selespeed варианта. За жалост обявите са кът и единствената читава е тази. Ако може да споделите някакви мнения, особено за цената. Следващата седмица ще отида да я огледам и ако ми хареса ще искам да мине през АутоТех1 да я видят.

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от pdyankov Покажи съобщение
                          Здравейте,
                          В момента си търся Алфа 147 и по специално Selespeed варианта. За жалост обявите са кът и единствената читава е тази. Ако може да споделите някакви мнения, особено за цената. Следващата седмица ще отида да я огледам и ако ми хареса ще искам да мине през АутоТех1 да я видят.
                          Здравей, по обявата не виждам нито един признак, тази кола да е на 70 000км. Ако ви харесва, закарайте я при Иво, със сигурност ще даде компетентно мнения за екземпляра.
                          Now: 156 2.5 V6 24V
                          Ex: 147 Ti, GT V6, 147 1.6, 145QV, 155 TS, Gtv Cup pack, 75 1.6 I.E.

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от italfen Покажи съобщение
                            В интерес на истината никога не съм имал jtd, докато съм сменил 7 спарка.

                            Кажи какви са ти впечатленията от сефтето с ЖТД
                            Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

                            FIAT Coupe 16VT
                            Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от digitalundgrd Покажи съобщение
                              Кажи какви са ти впечатленията от сефтето с ЖТД
                              От началото на седмицата колата е в мен и съм и направил 80км и то градско. Та нямам толкова много впечатления, но първите усещания са:
                              Доста добре реагира газта - приятно съм изненадан за дизел.
                              Няма почти никакъв лаг - явно се дължи на малката турбина.
                              Не очаквах такъв хубав звук за дизел автомобил.
                              Много е еластична особено на 2ра и 3та - и сега е момента да попитам дали има заложен софтуерно някакъв лимит на тягата при 1ва и 2ра предавка или последствие с ремапа това се прави?
                              Няма никакви претрисания, но самият съединител е доста по-твърд от на ТС моделите, които съм имал до сега и отделя доста нагоре - може би е знак за предстоящата му смяна скоро или на всички JTD са така?
                              Кефи ме, че винаги преди запалване на двигателя показва нивото на маслото.

                              Относно модела - TI - много ми харесва че вътре е почти изцяло черна, особено тавана много яко чуство създава, както и лайстните по праговете.

                              Имам и един въпрос - понеже е доста висока и взех пружини Eibach - 11-1000101 - които по каталог излизат Pro kit за 1.6 и 2.0 двигателите - да очаквам ли някакви изненади след монтажа им? Разликата в теглото от 2.0 версиите е 50кг ... може ли да влошат поведението на колата? Питам, защото искам да я изкарам на трак дея следващият месец.
                              Now: 156 2.5 V6 24V
                              Ex: 147 Ti, GT V6, 147 1.6, 145QV, 155 TS, Gtv Cup pack, 75 1.6 I.E.

                              Comment


                              • Айй, и ти ли се предаде на дизеловата секта батко...
                                От 3.2 бусо на 1.9жтд, страшно падение
                                156 2.0TS

                                Comment

                                Working...
                                X